пʼятницю, 12 жовтня 2018 р.




КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  10 КЛАСУ

Компетентність:: Навчально-пізнавальна.
Змістова Лінія:Здоров’я і безпека.
Модуль: волейбол.
Мета та Завдання уроку: 
Мета: виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів.
Завдання уроку:
1.     Вдосконалювати техніку виконання прийому і передачі м`яча зверху та знизу двома руками.
2.     Вивчення техніки виконання верхньої прямої подачі.
3.     Оцінити правила гри в волейбол(за допомогою навчальних карток).
4.     Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових якостей засобами рухливих ігор, естафет.
Тип уроку: навчальний.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м`ячі, свисток, секундомір, навчальні картки, ручки.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури: Сіньов Руслан Павлович


п/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно – методичні вказівки
Підготовча частина уроку( 13хв.)
1.
Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці.
1хв
фронтальний метод
2.
Стройові вправи: повороти наліво, направо, кругом.
 Вимірювання ЧСС.
30с

10с
одночасний спосіб виконання
3.
Ходьба:
- звичайна в обхід спортзалу;
- на п`ятках, руки вгору;
- на носках, руки в замок, вгору;
- на зовнішній стороні стопи, руки в сторони;
- на внутрішній стороні стопи, руки за спину;
- в присіді;
2хв

звернути увагу на правильну поставу
4.
Біг:
- звичайний;
- приставним кроком лівим боком;
- приставним кроком правим боком;
- спиною вперед;
- з підскоками.
- з прискоренням.
2хв
дистанція 1,5м







5.
Стрибки:
- в присіді;
- на правій нозі;
- на лівій нозі.
Перешикування в дві шеренги.
1хв
по діагоналі спортзалу
6.
Загально-розвиваючі вправи на місці:
1) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.
1-3- кругові рухи головою вправо. 4-в.п.5-8- теж, вліво.
2) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.
1-2- нахил голови вперед;
3- нахил голови назад. 4-в.п.
3) В.п. ноги нарізно, руки перед грудьми в  «замок» зігнуті.
1- руки вперед.2- в.п.3- руки над головою.4-в.п.
4) В.п. ноги нарізно, руки вгору.
1-3- колові рухи руками вперед.4-в.п.
5-7- колові рухи руками назад.8-в.п.
5) В.п. ноги нарізно, права вгору, ліва вниз.
1-3- відведення прямих рук назад.4-в.п.5-7- те саме, з зміною положення рук.8-в.п.
6) В.п. ноги нарізно, руки перед собою.
1- поворот тулуба вліво. 2-в.п.3- поворот тулуба вправо.4-в.п.
7) В.п. ноги нарізно, руки на пояс.
1- нахил тулуба вліво.2-в.п.3- нахил тулуба вправо.4-в.п.
8) В.п. ноги нарізно, тулуб нахилений вперед, руки в сторони, вправа «млин».
9) В.п. о.с.
1- упор присівши;
2- упор лежачи;
3- упор присівши;
4- о.с.
Вимірювання ЧСС.


4 рази




4 рази



4-6 разів




4 рази





6 разів



4 разів



6 разів


4 рази

10с
темп виконання повільний

Основна частина уроку (29хв.)
1.
Прийом та передача м`яча зверху в парах.
4хв
груповий метод
звернути увагу на роботу рук
2.
Прийом та передача м’яча знизу в парах.
4хв
слідкувати за стійкою гравця
3.
Верхня пряма подача:
а) в зони 4, 3, 2.
б) в зони 5, 6, 1.
5хв
не заступати на лінію подачі
4.
Оцінювання правил гри в волейбол за допомогою навчальних карток (картки додаються.)
3хв
індивідуальний метод
5.
Навчальна гра.
Вимірювання ЧСС
12-13хв
10с
звернути увагу на групові взаємодії
Заключна частина уроку (3 хв.)
1.
Шикування.
Вправи на відновлення.
10с
в одну шеренгу
2.
Підведення підсумків уроку.
1хв
фронтальний метод
3.
Виставлення оцінок.
30с
індивідуальний метод
4.
Домашнє завдання:
вправи на силу:
 згинання і розгинання рук в упорі лежачи:
хлопці 2* 15-25 разів;
дівчата: 2*10-12 разів.
1хв
слідкувати за правильним виконанням (батькам)
5.
Організований вихід з залу.
20с
в колону по одному



Додаток:
Модуль «Волейбол»
Картка 1
  1. Які розміри волейбольного майданчика:
а) 14м х 7м;  б) 18м х 9м;  в) 20м х 10м?
  1. Суддя показує гравцеві жовту картку. Яке покарання за цим слідує:
а) вилучення з поля;
б) зауваження;  в) попередження?
  1. Чи може команда взяти одночасно дві перерви на відпочинок:
а) так;  б) ні;
в) за рішенням судді?
  1. Скільки  часу триває перерва на відпочинок під час гри:
а) 1хв;  б) 40с;  в) 30с?
5.Яка відстань між середньою лінією і лінією нападу:
а) 3м;  б) 4м;  в) 2,5м?
6.Чи відбувається зміна сторін поля перед кожною партією:
а) ні; б) так;  в) тільки перед вирішальною?
7. Скільки часу має гравець на виконання повторної подачі:
а) 4с;  б) 8с;  в) 3с?
     8.Якою має бути висота сітки для жінок:
а) 2,20м;  б) 2,26м;  в) 2,24




Модуль «Волейбол»
Картка 2
1.Яке рішення повинен прийняти суддя, якщо команда порушує черговість подачі:
а) відновити правильне розміщення і повторити подачу;
б) відновити правильне розміщення і покарати команду втратою подачі;
в) відновити правильне розміщення, зробити гравцеві попередження і повторити подачу?
2.Кому після закінчення матчу можна підписувати протокол гри з отриманими результатами:
а) капітанові;  б) тренерові?
3.Якою має бути мінімальна висота залу для гри в волейбол:
а) 8м;  б) 7м;  в) 6,5м?
4.Скільки часу після свистка судді надається гравцеві для подачі м`яча :
а) 5с;  б) 8с;  в) 10с?
5.Чи може проводитися жеребкування (для визначення першої подачі і сторони майданчика) перед грою у вирішальній партії:
а) так;  б) ні;  в) за рішенням судді?
6.Суддя показав гравцеві червону і жовту картки в різних руках. Яке покарання за цим слідує:
а) зауваження;  б) вилучення;  в) дискваліфікація?
7.Яке рішення має прийняти суддя, якщо подачу м`яча було виконано до його свистка:
а) повторити подачу;  б) покарати команду втратою подачі?
8.Чи може суддя дозволити грати босоніж:
а) ні;
б) так?


Немає коментарів:

Дописати коментар